BARBERIA EVA a Santa Eulària
Per Tommy Igiel - He de reconèixer que mai he estat a una barberia. Normalment m'afaito jo mateix la barba de 3 a 7 dies després d'una setmana com a molt tard i fa anys que no vaig a una perruqueria...
mésRevista en línia Eivissa i Formentera
Per Tommy Igiel - He de reconèixer que mai he estat a una barberia. Normalment m'afaito jo mateix la barba de 3 a 7 dies després d'una setmana com a molt tard i fa anys que no vaig a una perruqueria...
més